Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)

Trening modul Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX) je možda najvažniji modul u okviru trening programa o upravljanju asortimanom. Kako god bile organizovane naše aktivnosti i bilo koji kanal prodaje da koristimo, poslednju i presudnu odluku o svom našim prodajnim naporima na kraju donosi jedna osoba. To osoba je centar tržišnog univerzuma: kupac. Trening modul “Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)” nudi ključna znanja iz ove oblasti.

Što bolje poznajete ponašanje kupca, imate više šansi da kreirate uspešne strategije i aktivnosti za prodaju. U ovom modulu saznajte kako da upoznate tržište.

Saznaćete da li je tačna izreka da je kupac uvek u pravu; kako ih bolje upoznati i šta raditi da pridobijete nove kupce. Kao i kako da kod postojećih kupaca povećate stepen lojalnosti i ponovljenih kupovina.

Teme trening modula Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)

U ovom modulu obuhvatamo sva najvažnija pitanja neophodna za razumevanje kupca i potrošača. Ova znanja nam pomažu da identifikujemo prave kupce za naše proizvode / usluge i kako možemo da vršimo uticaj na njih u trenucima koji utiču na njihovu odluku o kupovini.

  • Definisanje glavnih pojmova iz ove oblasti: tržište, iskustvo, brend, lojalnost – i njihov uticaj na ponašanje potrošača
  • Metodologije za prikupljanje podataka o ciljnoj grupi i tržištu
  • Segmentacija tržišta (metode) i targetiranje
  • Definisanje ciljne grupe
  • Profilisanje kupca – Customer Persona
  • Kako kupci donose odluke o kupovni
  • Brand Touchpoints – tačke na kojima može da se utiče na potrošača
  • Customer Journey – proces odnošenja odluke o kupovini: od trentutka kada potrošač prepozna neku potrebu, preko razmatranja, kupovine i korišćenja, koje dalje ponovo pokreće proces prepoznavanjem potrebe
  • Uticaji na kupce tokom Customer Journey-a
  • Customer Journey u e-commercu
  • Preporuke za poboljšanje CX-a (iskustva kupovine), koje je jean od ključnih faktora za kreiranje lojalnosti i pomovljenih kupovina

BROŠURU SA VIŠE INFORMACIJA MOŽETE PREUZETI KLIKOM NA DUGME:

* * *

Kome je namenjen ovaj trening modul?

Trening “Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)” je jedan od šest modula treninga za Category, Product i PL menadžere. Informaciju o celom TRENING PROGRAMU pogledajte OVDE.

Ovaj trening modul je namenjen profesionalcima koji su okrenuti ka tržištu:

  • Category menadžeri
  • Marketing i brend menadžeri
  • Menadžeri u prodaji
  • Product menadžeri
  • PL menadžeri u maloprodajnim kompanijama
  • Svi profesionalci koji su orijentisani ka tržištu
  • Ambiciozni preduzetnici

Na modulu se uče sva obavezna znanja neophodna za vrhunske rezultate. Kroz naše treninge učite zanat, koji se ne  može naučiti kroz formalno obrazovanje, već samo i isključivo kroz praksu. Nema potrebe da učite na greškama, jer su oni koji su pravili – i greške i velika dostignuća – spremi da svoja znanja podele sa polaznicima ovog programa.

Cene i pogodnosti

Ukoliko želite detaljnje informacije o ovom trening modulu, zakazivanje inhouse treninga u vašoj kompaniji, informacije o ceni i pogodnostima, kliknite na donje dugme:

Molimo vas da nas kontaktirate za više informacija:

e-mail: office@eplus.rs

Telefon: 061 189 1080

Druge treninge koje organizujemo, pogledajte OVDE.