Trening modul Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX) je možda najvažniji modul u okviru trening programa o upravljanju asortimanom. Kako god bile organizovane naše aktivnosti i bilo koji kanal prodaje da koristimo, poslednju i presudnu odluku o svom našim prodajnim naporima na kraju donosi jedna osoba. To osoba je centar tržišnog univerzuma: kupac. Trening modul “Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)” nudi ključna znanja iz ove oblasti.
Što bolje poznajete ponašanje kupca, imate više šansi da kreirate uspešne strategije i aktivnosti za prodaju. U ovom modulu saznajte kako da upoznate tržište.
Saznaćete da li je tačna izreka da je kupac uvek u pravu; kako ih bolje upoznati i šta raditi da pridobijete nove kupce. Kao i kako da kod postojećih kupaca povećate stepen lojalnosti i ponovljenih kupovina.
Teme trening modula Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)
U ovom modulu obuhvatamo sva najvažnija pitanja neophodna za razumevanje kupca i potrošača. Ova znanja nam pomažu da identifikujemo prave kupce za naše proizvode / usluge i kako možemo da vršimo uticaj na njih u trenucima koji utiču na njihovu odluku o kupovini.
- Definisanje glavnih pojmova iz ove oblasti: tržište, iskustvo, brend, lojalnost – i njihov uticaj na ponašanje potrošača
- Metodologije za prikupljanje podataka o ciljnoj grupi i tržištu
- Segmentacija tržišta (metode) i targetiranje
- Definisanje ciljne grupe
- Profilisanje kupca – Customer Persona
- Kako kupci donose odluke o kupovni
- Brand Touchpoints – tačke na kojima može da se utiče na potrošača
- Customer Journey – proces odnošenja odluke o kupovini: od trentutka kada potrošač prepozna neku potrebu, preko razmatranja, kupovine i korišćenja, koje dalje ponovo pokreće proces prepoznavanjem potrebe
- Uticaji na kupce tokom Customer Journey-a
- Customer Journey u e-commercu
- Preporuke za poboljšanje CX-a (iskustva kupovine), koje je jean od ključnih faktora za kreiranje lojalnosti i pomovljenih kupovina
BROŠURU SA VIŠE INFORMACIJA MOŽETE PREUZETI KLIKOM NA DUGME:
* * *
Kome je namenjen ovaj trening modul?
Trening “Tržište, ciljna grupa i Customer Experience (CX)” je jedan od šest modula treninga za Category, Product i PL menadžere. Informaciju o celom TRENING PROGRAMU pogledajte OVDE.
Ovaj trening modul je namenjen profesionalcima koji su okrenuti ka tržištu:
- Category menadžeri
- Marketing i brend menadžeri
- Menadžeri u prodaji
- Product menadžeri
- PL menadžeri u maloprodajnim kompanijama
- Svi profesionalci koji su orijentisani ka tržištu
- Ambiciozni preduzetnici
Na modulu se uče sva obavezna znanja neophodna za vrhunske rezultate. Kroz naše treninge učite zanat, koji se ne može naučiti kroz formalno obrazovanje, već samo i isključivo kroz praksu. Nema potrebe da učite na greškama, jer su oni koji su pravili – i greške i velika dostignuća – spremi da svoja znanja podele sa polaznicima ovog programa.
Cene i pogodnosti
Ukoliko želite detaljnje informacije o ovom trening modulu, zakazivanje inhouse treninga u vašoj kompaniji, informacije o ceni i pogodnostima, kliknite na donje dugme:
Molimo vas da nas kontaktirate za više informacija:
e-mail: office@eplus.rs
Telefon: 061 189 1080
Druge treninge koje organizujemo, pogledajte OVDE.