Jedan od glavnih izazova sa kojima se marketari danas suočavaju, jeste nedostatak pažnje. U svetu u kome smo svakodnevno izloženi velikom broju informacija, mnogi ljudi teže da izbegnu informacije koje ne žele. Kada govorimo o reklamnim porukama, one se nalaze svuda i previše ih je, a potrošač traži način da ih zaobiđe i primi samo one informacije koje ona/on želi.
Inbound marketing jeste strategija komuniciranja sa ciljnim grupama koja ne ometa i gde poruka „ne iskače iz frižidera“. Suština Inbound marketinga jeste u kreiranju relevantnog sadržaja koji će ciljnoj grupi biti toliko interesantan, da će oni sami tražiti još informacija. Cilj je angažovati i privući ciljnu grupu. Da biste u tome bili uspešni, treba da jako dobro poznajete ciljnu grupu. Treba da pričate o temama koje veoma zanimaju ciljnu grupu, jezikom koji oni pričaju. Motivišite potrošače da vas traže i prate, umesto da ih prepadate neželjenim porukama dok gledaju TV ili čitaju vesti na mobilnom uređaju.
Kome je namenjen trening INBOUND MARKETING?
Ovladavanje Inbound marketingom jeste esencijalna veština za nastup na tržištu. Ovaj trening je namenjen svima koji su u dodiru sa tržištem i svima koji direktno ili posredno učestvuju u kreiranju poruka za bilo koji vid marketing komunikacije:
- Marketing menadžerima i direktorima
- Brend menadžerima i zaposlenima u sektoru marketinga
- Product Ownerima i Product menadžerima
- Category menadžerima
- Trade Marketing i Shopper Marketing menadžerima
- Menadžerima u digitalnim kanalima komunikacije
- Account menadžerima i kreativcima u marketing agencijama
- Menadžerima zaduženim za PR, eksterne i interne komunikacije
- Direktorima i menadžerima u prodaji
- Prodajnoj operativi u B2C i B2B kanlima
- Direktorima sektora i vodećim rukovodiocima, kako bi imali uvid u materiju
- Advertising menadžerima u medijskim kućama
- Kreatorima sadržaja za digitalne kanale
Teme treninga INBOUND MARKETING
- Faze u Inbound marketingu (IM): Attract→Engage →Delight
- Inbound marketing kanali
- Inbound marketing u off-line kanalima komunikacije
- Inbound marketing u digitalnim kanalima: SEO, Društvene mreže, landing stranice, remarketing…
- Kreiranje online i offline sadržaja (content) za IM
- Kombinovanje inbound i outbound sadržaja
- Kako efikasno koristiti blog kao alat u IM
- Sponzorstvo kao alat IM
- Native marketing i Inbound marketing
- Kreiranje poverenja i reputacije preko IM
- Merenje uspešnosti IM
Sertifikat
Svi polaznici na kraju treninga dobijaju Oficijelne Sertifikate o pohađanju, sa taksativno navedenim temama koje su obrađene tokom treninga. Sertifikat se izdaje na srpskom i na engleskom jeziku u elektronskom formatu. Na zahtev polaznika, može se potvrditi autentičnost sertifikata trećim stranama