Za brend “di-go”, najveći brend kvasca u Hrvatskoj, pripremili smo veliki regionalni B2B skup za najznačajnije kupce iz segmenta obrtničkog pekarstva sa 6 regionalnih tržišta. Događaj je organizovan u hotelu Blue Sun Neptun u Tučepima na makarskoj rivijeri, koji smo za ovu priliku elegantno izbrendirali.
Skup je imao 4 segmenta:
- predstavljanje nove linije proizvoda pod brendom “di-go”;
2. predstavljanje kluba lojalnosti “di-go Klub” i podela članskih kartica i plaketa;
3. predstavljanje mobilne aplikacije za profesionalne kupce;
4. networking, druženje i povezivanje.
Radni deo je održan u velikoj sali hotela, a sve prezentacije smo dizajnirali i vizuelno ujednačili. Za sve prezentacije smo pripremili tematski video matarijal, kako bi se proizvodi i koncepti bolje, jasnije i na zabavan način predstavil ciljnoj publici. Tokom radnog dana, organizovali smo i ozbiljne ankete, a rezultati su već na kraju dana bili prezentovani u formi video filma.
Večernje druženje smo organizovali pored bazena uz vrhunski BBQ i lokalna vina. Za zabavu su bili zaduženi bend “Učiteljice” i DJ koji su napravili sjajnu atmosferu. Vreme tokom ovog vikenda je bilo sjajno, a imali smo i rezervnu varijantu zabave, za slučaj lošeg vremena.