Savremena sredstva digitalnih komunikacija pružaju današnjem potrošaču pregršt mogućnosti za istraživanja svih svojih interesovanja. Hiperkonektovanost omogućava dostupnost svih mogućih informacija i dezinformacija na sve teme. Emiteri sadržaja se trude da privuku pažnju ciljne publike, kako bi ostvarivali uticaj na njihove stavove i odluke koje se tiču neposredne ili potencijalne kupovine.
Mi smo veoma posvećeni iznalaženju efikasnih načina za komuniciranje sa potrošačem u svakom trenutku kada je on prijemčiv za prijem informacija. Od nas možete da očekujete:
- Delotvorne strategije komuniciranja koje su integralni deo marketing strategije, a koje prate ciljnu grupu u svim fazama donošenja odluke o našem brendu ili proizvodu
- Proizvodnju kvalitetnog sadržaja (content) koje će ostvariti zacrtane ciljeve
- Izradu i upravljanje web sajtovima i portalima, upravljanje društvenim mrežama, efikasno digitalno oglašavanje
- Delotvorni native advertising, selekciju i upravljanje komunikacije preko influensera u svojim oblastima
- Offline događaje koji značajno osnažuju dejstvo online komunikacije
CASE STUDY – Off-line druženje sa on-line zajednicom
Za najaktivnije pratioce Fejsbuk stranice “Mesimo zajedno”, organizovali smo motivaciono druženje, sa ciljem da podelimo zajednička iskustva i da naučimo nešto novo. Druženje smo organizovali u modernom BAKING CENTRU kompanije Lesaffre, a moderatori druženja su bili popularni voditeljski par Gorica i Dragan.
Prvo su nam ljubazni domaćini demonstrirali kratki kurs o tome kako se prave pravi pravcati kroasani na francuski način, nakon čega smo svi pomagali da se oni lepo dekorišu. Dok su se kroasani pekli, mi smo diskutovali i razmenjivali iskustva. Na na kraju smo imali mini kurs fotografisanja za društvene mreže. I bilo je jako zabavno…