Bake Up festival promoviše najbolje domaće pekarske proizvode, torte i kolače. Prvi Bake Up je premijerno održan na sajmu World Expo u Milanu. Bake Up 2 je održan poslednjeg vikenda u martu ove godine u centralnom atrijumu TC Delta City u Beogradu. Cilj manifestacije je promocija kulture hleba i nematerijane kulturne baštine u kojoj hleb predstavlja veoma značajan deo.
Hleb je najvažnija namirnica od pamtiveka, stoga je podsećanje na tradiciju važno. Postoji uverenje da potrošači nisu u dovoljnoj meri edukovani da bi mogli da ocenjuju kvalitet hleba koji jedu. Na našem tržištu ima dosta različitih hlebova po kvalitetu. Ovom manifestacijom želimo da edukujemo ljude da više obrate pažnju na hleb koji kupuju i koji jedu. Dobar i kvalitetan hleb je nezamenljiva namirnica po piramidi zdrave ishrane. Hleb je osnovna namirnica koju treba uzimati više puta u toku svakog dana.
Proizvođačima kvalitetnog hleba pružili smo priliku da pokažu tržištu šta prave. Kroz Delta City, tokom dva dana vikenda, prođe oko 50,000 posetilaca. U tom smislu, Bake Up je bio izložen izuzetno velikoj i fokusiranoj pažnji potrošača.Svi koji su došli na Bake Up su bili veoma raspoloženi da prime nove informacije. Za razliku od uobičajenog promotivnog predstvaljanja proizvoda u maloprodajnim objektima, kada prekidamo potrošača u svojoj rutini, ovde potrošači sami dolaze, željni novih saznanja. Kvalitet prenošenja informacija neuporedivo je bolji nego na bilo koji drugi način predstavljanja proizvoda. U to su se uverili i sami proizvođači preko enormno velikog uvećanja obima prodaje u obližnjem Maxi supermarketu za promovisane proizvode.
Centralni događaj manifestacije Bake Up je program uživo, kadanajbolji srpski pekari pripremaju proizvode korak po korak. Otkrivaju se majstorske tajne i publika se zabavlja. U okviru živog programa, glavni događaj je predstavljanje PEKARIJADE, nacionalnog takmičenja profesionalnih i mladih pekara. Pekarijada će se održavti tokom aprila meseca u Beogradu, u specijalizovanom BAKING CENTRU kompanije Lesaffre, koja nam je poznata po vrhunskim brendovima svežeg kvasca Vrenje i Alfa. Pekarijada je privukla i veliku pažnju medija i prisutne publike jer se retko ima prilika da se pravi majstori gledaju u akciji.
Našem pozivu su se odazvali proizvođači koji su prepoznali značaj ove manifestacije i koji veruju u kvalitet svojih proizvoda. Predstavljene su sve vrste hleba, kvalitetnih proizvoda u svojim kategorijama, od standardnog belog hleba pa do raznih specijalnih vrsta hleba, ali i tradicionalnih hlebova. Svi izlagači se se potrudili se da kvalitetnim nastupom naglase svoj proizvod. Pekara PONS iz Čačka je uspešno izlagala svoje proizvode na Svetskoj izložbi u Milanu i sada je beogradskoj publici predstavila svoj novi Hrono hleb i program Zdravi zalogaji; program pakovanih peciva – bagele, burgere lepinje, mlečne kiflice i zemičke i novu paletu smrznutog peciva “Posebno ukusno”. Maxi pekara, kompanije Delhaize, proširila je svoj asortiman u saradnji sa Zdravstvenom zadrugom Zdravlje predstavila je novi Hrono hleb, zatim tradicionalne hlebove kao što su Tain, Manastirski hleb, hleb sa koprivom i prateći trendove u ishrani, hleb 6 zrna. Pančevačka pekara ima široku paletu i sjajan program svežeg, pakovanog i smrnutog peciva i sa svojim slatkim Pan hlebom, koji je bio jedan od najzanimljivijih artikala, bila je jedna od omiljenih destinacija posetilaca. Pekara MaJo iz Beograda, mladog majstora Marka Dragićevića, četvrte generacije pekara u svojoj familiji i učesnika Louis Lesaffre Coup-a, izložila je svoje hlebove i vrhunska peciva. Nezaobilazni sastav svakog hleba je kvasac, tako da nam je jedan od partnera, Alfa kvasac, pomogao da ovaj događaj uspe i da svako testo bude dobro.
Narodni muzej iz Kraljeva nam je dozvolio da prikažemo autorsku izložbu kustosa muzeja Violete Cvetanovske, koja prikuplja materijal o hlebu i tradiciji hleba u centralnoj Srbiji. Na bazi njenih materijala u saradnji sa našim vrsnim pekarima, napravili smo autentične eksponate obrednih hlebova u Centralnoj Srbiji.