B2B (Business-to-Business) koncept prodaje i marketinga između pravnih lica tretiramo na nivou H2H – kao odnos između ljudskih individua. U svakoj kompaniji sve odluke o vašim proizvodima i uslugama donose ljudi. Sa tim ljudima vi komunicirate i pregovarate. Upravo to dodavanje “humanog” elementa, u današnjem svetu digitalnih komunikacija, kreira poverenje u brend, kojim upravljamo konceptom B2B prodaje & marketinga.
B2B kupci imaju različite potrebe od krajnjih korisnika, te se njima mora pristupati na prilagođen način. Zapravo, u današnjem svetu brišu se jasne razlike između B2B i B2C i sve postaje H2H (Human-to-Human). To je odnos između prodavca i kupaca, posmatran iz perspektive dva jedinstvena ljudska bića i sva komunikacija se prilagođava individualnim jedinkama, uz korišćenje sofisticiranih alata za prenošenje poruka.
Zahvaljući intenzivnom i aktivnom iskustvu naših vodećih eksperata u prodaji i marketingu, u mogućnosti smo da ponudimo superiorna rešenja koja pokazuju delotvornost već i u kratkoročnim realizacijama. Takodje, svoja praktična znanja smo pretočili u napredne poslovne treninge o B2B marketingu i prodaji. U nastavku su neki od primera iz naše prakse u domenu B2B:
Odbrane reference – B2B prodaja & marketing
Lesaffre RS
Vodeća svetska kompanija na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju. Sa kompanijom Lesaffre u Srbiji već godinama imamo partnerski odnos i razvijamo permanentne aktivnosti na polju unapređenja poslovanja sa B2B kupcima. Najznačajniji projekat koji smo zajednički razvili jeste Pekarijada – nacionalno takmičenje profesionalnih i mladih pekara. Ovo takmičenje u prvi plan ističe pekara, njegovo umeće, znanje i posvećenost i transformiše pekara od zanatlije u umetnika. Pekarijada se održava na svake dve godine. Ovde možete pročitati više o B2B takmičenju profesionalnih pekara Pekarijada.
Zepter International
Mutlinacionalna kompanija – lider u kategorijama proizvoda koji poboljšavaju kvalitet i stil života. Zepter posluje u 55 zemalja širom sveta. Od značajnih projekata koje smo razradili za Zepter, izdvajamo:
- formiranje, upravljanje i razvoj specijalizovanog B2B prodajnog tima;
- razvoj saradnje sa velikim maloprodajnim sistemima;
- lansiranje proizvoda Tesla HyperLight Eyewear na F1 trci u Monte Carlu 2019
di-go
Deo grupacije Lesaffre sa sedištem u Zagrebu. Lesaffre je vodeća svetske kompanije na tržištu kvasca, mikseva i poboljšivača za pekarsku industriju. B2B projekti koje smo realizovali za brend di-go:
- uvođenje novog portfolija proizvoda na tržište Adriatic regiona, za profesionalne kupce;
- razvoj di-go kluba lojalnosti profesionalnih kupaca;
- promocija mobilne aplikacije za profesionalce
- event za kupce sa lansiranjem proizvoda (product launch).
Doncafe
Jedna od najvećih kompanija na tržištu kafe u Adriatic regiji i deo Strauss grupacije. B2B projekti:
- razvoj B2B prodajne i marketing strategije;
- razvoj baze kupaca (veliki lanci i trgovci na malo);
- aktivnosti usmerene prema profesionalnim kupcima
- razvoj brend arhitekture, razvoj portfolija proizvoda i brendova;
- eksportne aktivnosti na tržišta regiona.
FK Crvena zvezda
Crvena zvezda je jedan od najvećih globalno poznatih sprskih brendova. Titula šampiona Evrope, a zatim i svetskog klupskog prvaka zauvek su upisali ime Crvene zvezde zlatnim slovima u anale svetskog fudbala. Od B2B aktivnosti koje sam imao prilike da razvijam za FK Crvena zvezda, izdvajam sledeće:
- razvoj sponzorskog pula, sastavljen od najvećih i najuglednijih domaćih i svetskih kompanija;
- razvoj saradnje sa vodećim svetskim kompanijama u domenu komercijalizacije i prodaje licenciranih proizvoda i usluga
- saradnja sa međunarodnim sportskim organizacijama (UEFA);
- razvoj koncepta maloprodaje i ugostiteljstva na stadionu Rajko Mitić (Hospitality);
- razvoj digitalnih kanala prodaje i komunikacije,
- organizacija događaja i upravljanje odnosima sa javnošću,
- razvoj brenda FK Crvena zvezda;
Ugovaranje i upravljanje pulom sponzora – eventi za sponzore Ugovor sa kompanijom Konami – Pro Evolution Soccer Upravljanje pulom sponzora – medijska vidljivost
Pons
Pons je vodeća pekarska industrija Centralne Srbije. Pored impozantnog pogona industrijske pekara, ali i specijalizovanih pogona za proizvodnju premium zanatskih proizvoda, u sastavu Ponsa nalaze se i 32 maloprodajna objekta. Realizovani B2B projekti:
- razvoj poslovanja sa velikim nacionalnim i regionalnim kupcima (Key Accounts);
- razvoj izvoznih aktivnosti za tržišta zapadne Evrope;
- razvoj brendova, prodajne i marketing strategije i poslovnog modela;
- izgradnja brend arhitekture – re-brendiranje kompanije i maloprodajnog lanca;
- organizacija prezentacija i nastupa za profesionalne kupce
- Osmišljavanje i produkcija svih materijala za sastanke, prezentacije i prodajne aktivnosti
Ambalaža za eksportna tržišta i distributere Katalozi i materijali za B2B kupce Prodajne prezentacije Sajamske manifestacije Predstavljanje proizvoda Prezentacije i video materijali
Otvaranje “Baking Centra” za velike industrijske kupce u Beču, Austria
Za francusku kompaniju Lesaffre, svetskog lidera u proizvodnji kvasca i mešavina za pekarstvo, osmislili smo i organizovali launch event – otvaranje specijalizovanog Baking Centra u Beču, za velike industijske klijente iz Centralne Evrope. Za potrebe eventa proizveli smo obiman video materijal kojim smo predstavljali novi proizvode, kao i animacije koje su se putem hologramske projekcije ostavile snažan utisak na zvanice. Kratki film sa eventa možete pogledati u filmu sa eventa za velike kupce na našem YouTube kanalu.
Koncept i organizacija Snimanje i proizvodnja video materijala Audio/Video/Lightning/Hologram – produkcija
Još malo B2B projekata…
S obzirom da su nam B2B aktivnosti specijalnost, zaista je obimna baza projekata koje smo realizovali u ovom domenu. Za više informacija o B2B projektima, budite slobodni da nas kontaktirate preko naše oficijelne e-mail adrese.
Explainer videos i prezentacije (Biogas) Eventi za potencijalne klijente (Lesaffre) Klub lojalnosti za profesionalce (di-go) Event za distributere sa dodelom nagrada (Lesaffre) Event za distributere iz Adriatic regiona (di-go) Sajamski nastup u Kelnu (Jasen)