Na stranici „Aktuelni trening PROGRAMI“ možete se upoznati sa programima koji su u ponudi za aktuelni period.
Trening program jeste skup modula koji su sadržinski povezani određenom temom i namenjeni su menadžerskim pozicijama. Svrha SPECIJALIZOVANIH TRENING PROGRAMA jeste da pruže obuhvatni pristup određenoj disciplini ili oblasti. Sva neophodna znanja i veštine su koncpirirani na jasan i razumljiv način, uz praktične vežbe koje olakšavaju usvajanje i primenu materije.

Trening program UPRAVLJANJE ASORTIMANOM
Profitabilno upravljanje asortimanom je poslovna disciplina koje u današnjem svetu dobija sve više na značaju. Štaviše, menadžeri koji upravljaju asortimanom postaju dominantni faktori uspeha jedne kompanije.
Trening program se sastoji iz 7 modula, koja pružaju obavezni set najvažnijih veština za efikasno upravljanje i optimizaciju asortimana. Takodje, kroz program, polaznici se osposobljavaju da efikasno komuniciraju i sarađuju sa svim sektorima i eksternim saradnicima. U zavisnosti od vaše delatnosti, možete odabrati prilagođeni program za maloprodajne, proizvodne ili za B2B kompanije ili za distributere.
Program od 7 jednodnevnih modula predstavlja logičnu celinu, gde se znanje nadograđuje i povezuje. Detaljna informacija i lista svih modula se nalazi na stranici Upravljanje asortimanom.
Trening program PRODUCT MANAGEMENT
Product menadžeri jesu menadžeri koji od kojih u velikoj meri zavisi ostvarivanje ciljeva jedne kompanije. Veliki broj prozvoda koji se svake godine lansira, ne preživi test tržišta i gasi se i pre isteka od 2 godine. Zašto je to tako? Oko 75% proizvoda koji ne uspeju da se probiju na tržište, nisu uspeli zbog nedostatka empatije i dubinskog uvida u stvarne potrebe korisnika, odnosno potrošača.

Kroz ovaj trening razvijamo kompetencije menadžera koji se bave razvojem i upravljanjem proizvoda, da maksimalno smanje rizike, a povećaju šanse za uspeh svojih proizvoda (usluga).
Cilj trening programa je ovladavanje svim neophodnim aspektima upravljanja proizvodom / uslugom, u svim fazama životnog ciklusa. Sadržaj programa se nalazi na stranici Product Management.
Trening program SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING je disciplina koja se bavi uticajima na kupce i potrošače tokom celog tok procesa kupovine. Za razumevanje Shopper Marketinga je ključno razumevanje trenutka kada jedan potrošač ili korisnik postaje kupac. Tačnije – u kom trenutku jedna osoba prestaje da razmišlja kao potrošač / korisnik – i ulazi u „mod“ razmišljanja kupca. U zavisnosti od toga, u mogućnosti smo da utičemo na razmišljanje te osobe na mnoge načine, koji će imati snažan uticaj na odluku o kupovini.

Više informacija o ovom programu možete pronaći na stranici Shopper marketing.
Trening program PERSONALNI BREND
Reputacija u biznisu je jedna od najvažnijih osobina koja diferencira ljude u poslu. Svi preferiraju da sarađuju sa ekspertima i stručnjacima. Svaka kompanija koja želi biti uspešna, mora kreirati timove za koje će se znati da se sastoje od stručnih i pouzdanih ljudi.
Upravo zbog toga, personalni brend je postao glavna tema u poslovnim krugovima i uslov za uspeh u poslu. Naučite kako se pravi reputacija u poslovnom svetu i budite prepoznati kao osoba poželjna za saradnju. Moduli u ovom programu jesu:
- 01 Lični brend i personalni pitch
- 02 Veštine poslovne komunikacije i networking
- 03 Javni nastup i prezentovanje

Više informacija, cene i prijave
Za detaljne informacije, mogućnostima za personalizaciju programa vašim potrebama, cenama, pogodnostima, kao i za prijavu interesovanja za realizaciju programa, molimo da nas kontaktirate putem e-maila.
Više informacija o nama, možete pronaći na stranici O NAMA.