Razvoj novih proizvoda i Design Thinking

Kreiraj za korisnika i reši mu problem

Sve veća konkurencija i sve manje lojalan potrošač nameću nova pravila igre na tržištu. Neprestano inoviranje i uvođenje novih proizvoda postaje praksa koja je sve više prisutna na tržištu. Ipak mnogi proizvodi ne prežive test tržišta. Nisu dovoljno dobri, cena im nije u skladu sa percepcijom kupaca ili tržište nije shvatilo zbog čega im treba baš taj proizvod ili usluga. Razvoj novih proizvoda, osim što značajno utiče na konkurentsku moć kompanije, troši i značajne resurse. Zbog toga treba eliminisati sve rizike i razvijati proizvode za koje je tržište spremno da prihvati.

Design Thinking jeste metodologija koja je u suštini način razmišljanja i delovanja. Pomaže nam da dubinski razumemo potrošače, njihove probleme koji čekaju (bolja) rešenja i kako da generišemo proizvode, usluge, koncepte ili sadržaje koji će biti prihvaćeni na tržištu. Design Thinking se kao koncept razvoja ideja primenjuje još od sredine prošlog veka, no tek poslednjih godina, usvajanjem od strane globalnih tehnoloških giganata kao što su Apple, Google, Samsung ili na našim prostorima Noredeus – dobija na popularnosti. Razlog za naraslu popularnost upravo leži u specifičnostima koje nose visokotehnološke kompanije.

Zbog brzine svoje industrije, softverske i IT kompanije su u poslednjoj deceniji napravile strahovite pomake u metodologijama. Rezultat su sprint tehnike koje omogućavaju brzo, ali promišljeno reagovanje. Otkrivanje dubinskih uvida, razumevanje potreba, odnosno pravih problema sa kojima korisnik nije zadovoljan i proces generisanja i razvoja ideje – sve do same realizacije jesu suština Design Thinkinga.

Design Thinking je metodologija koja je primenljiva u skoro svim industrijama i obavezna je ukoliko imate potrebu da stalno pratite potrebe svojih potrošača i kreirate nove proizvode i usluge koji će pobeđivati konkurenciju.

Ukoliko želite da organizujete UŽIVO trening IN-HOUSE za svoj tim, molimo da nas kontaktirate na način koji je vama najpogodniji. Ili nam pošaljite mail na office@eplus.rs

Zašto je ePlus vaš pravi izbor za ovaj trening?

Naš trening DESIGN THINKING je baziran na 20-godišnjoj praksi autora treninga. Treneri Stefan Ivanović i Nenad Đorđević su razvijali i lansirali na tržište na stotine proizvoda (što potpuno novih, što pobooljšanih verzija postojećih proizvoda).

Stefan Ivanović i Nenad Đorđević već godinama imaju liderske uloge u timovima koji su na tržištima Srbije i CEE regije, razvijali brendove, nove proizvode, ambalaže i usluge. U prvim godinama rada koristili su za razvoj novih proizvoda i poboljšanja tradicionalne metodame, a poslednjih 10 godina primenjuju najčešće DESIGN THINKING metodologiju – zbog neophodnosti da se brzo donose kvalitetna rešenja.

Činjenica da autori imaju iskustvo sa različitim metodama i u različitim industrijama, pružaju im poziciju iz koje mogu kritički da sagledavaju sve aspekte razvoja i izvlače ono najbolje. Znanja i iskustvo koje prenose polaznicima su razumljiva i primenljiva.

Teme treninga DESIGN THINKING

Svet se ubrzano menja, kao i potrebe potrošača. Ovaj trening modul usmerava kako se upravlja idejama za inovacije, koje procedure su obavezne u razvoju novih (ili inoviranju postojećih) proizvoda i ambalaža. Trening obuhvata tok kompletnog projekta, od pojave i „ulaska“ ideje u sistem, do lansiranja novog proizvoda na tržište.

Svaki segment treninga sadrži i diskusiju i praktični deo, što olakšava usvajanje materije i rezultira otvaranjem novih vidika u marketing komunikacijama, prodajnom pristupu, razvoju novih proizvoda i tržišta. Tokom treninga ćemo se baviti sledećim temama:

  • Kreiranje razumevanja i empatije sa ciljnom grupom
  • Šta su to uvidi (insights) i kako do njih dolazimo
  • Metode prikupljanja podataka koji su relevantni
  • Sprint tehnika
  • Definisanje problema koji čekaju (bolja) rešenja
  • Generisanje ideja koje bi mogle biti rešenja
  • Efikasne brainstorming tehnike
  • Sužavanje izbora i selekcija ideja
  • Postavljanje biznis modela
  • Kreiranje prototipova i modela za tesitranje koncepta
  • Testiranje koncepta – primena ideje u praksi
  • Metode evaluacije i finalizacija projekta

Plan treninga

Jednodnevni modul “Razvoj novih proizvoda i Design Thinking” obuhvata najvažnije aspekte iz ovih oblasti:

  • Donošenje odluke o uvodjenju novih proizvoda
  • Uvod u Agilne metodologije
  • Osnove procesa Design Thinkinga
  • DESIGN THINKING – Faza 1 – Empatija i uvidi
  • DESIGN THINKING – Faza 2 – Definisanje problema
  • DESIGN THINKING – Faza 3 – Ideizacija i moguća rešenja
  • DESIGN THINKING – Faza 4 – Modelovanje – kreiranje prototipiva
  • DESIGN THINKING – Faza 5 – Testiranje i odlučivanje
  • Lansiranje proizvoda na tržište, osnovne strategije

Održavanje treninga

Trening modul se održava uživo, u vreme i na mestu dogovrenom sa klijentom. Oštimalna veličina grupe: 6 do 12 polaznika.

Kome je namenjen trening?

Trening  program je namenjen profesionalcima i preduzetnicima koji rade u svim industrijama koje tržištu nude kompleksnu ponudu proizvoda i usluga i koje komuniciraju sa tržištem.

Na treningu se uče sva obavezna znanja za  menadžere u category / product / PL menadžmentu – neophodna za vrhunske rezultate i usavršavanje ličnih kompetencija. Kroz ovaj trening se uči zanat, koji se ne  može naučiti kroz formalno obrazovanje, već samo i isključivo kroz praksu. Nema potrebe da učite na greškama, jer su oni koji su pravili – i greške i velika dostignuća – spremi da svoja znanja podele sa polaznicima ovog programa.

Ovaj trening je prvenstveno namenjen za:

  • Menadžere kategorija
  • Product menadžere
  • Product Owner-e
  • PL menadžere
  • Brend menadžere
  • Profesionalce u marketingu, prodaji i razvoju
  • Ambiciozne preduzetnike
  • Sve druge polaznike koji žele da budu uspešni na tržištu.

Cene i pogodnosti

Za sve opcije cena, pogodnosti i popuste, molimo da kliknete na donje dugme: