Jasen iz Kraljeva, proizvođač i maloprodajni lanac vrhunskog nameštaja i kućne dekoracije ima potrebu da kreira svest o svom brendu i proizvodnom programu, kao i da kreira nove ulaske u maloprodajne objekte. Rešenje smo pronašli u aktiviranju mobilnih promo izložbenih mesta u najprometnijim tržnim centrima u Beogradu.
Promo izložbena mesta
su postavljena u tržnim centrima Delta City, Ušće i Immocentar. Osim izlaganja najprodavanijih modela, za osoblje na promo mestima smo osmislili mehanizam koji ih motiviše da uspostave što više kontakata sa posetiocima. Rezultati aktivnosti su bili bolji od očekivanih, a ogledali su se u povećanju poseta u maloprodajnom objektu Jasena. Takodje, prikupili smo značajne informacije o modelima ponašanja posetilaca različitih tržnih centara. To nam je omogućilo da u narednim mesecima kreiramo promo aktivnosti podešene za svaki tržni centar posebno.